Vilken dag.


     2010-06-01 | 12:49:48

Jag har inte så mycket att säga mer än att det är en helvetesdag. Jag skulle bra gärna vilja ha en sten med mitt namn på idag. Det mesta är skit och dagen är inte slut än!! Jag vill bara lägga mig ner och försvinna bort och vakna upp till en bättre dag.

Till solhem hann jag i tid dessutom och nu om nån timme ska jag till tandläkaren. Vilket jag har allt annat än lust till. Funderar starkt på att ringa och avboka men å andra sidan ju snabbare det blir gjort, desto snabbare slipper jag att ränna där. Så jag antar att det bara är att pina sig igenom det hela och sen självdö när man kommer hem...

Längesen jag va såhär positiv på bloggen minst sagt men inget jag kan rå för. Jag antar att det "gamla" börjar komma tillbaka mer och mer. För det gör ju alla tankar. Hare med sommaren att göra kanske? Då äre "tvång" att gå i bikini och sådär så kanske inte konstigt att man mår sämre. Nåväl, det är så livet är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0