Andra besöket.


     2010-03-31 | 17:07:49
Vilket humör jag var på idag! Man skulle kunna tro att jag trodde att världen skulle gå under, allting var jobbigt idag och jag gick igenom större delen utav stan med tårarna rinnandes.. Väl framme hos tandläkaren lyckades hjärtat lugna ner mig lite med jag började stortjuta så fort tandläkaren frågade hur det var.. Bra dag? Eller hur?!

Bedövning efter bedövning och snart var borren igång! Efter ett tags borrande vilket hade surrat i hela huvudet började han skrapa och strax var det dags för borrning igen. Sen fram med gipset ;) Haha! Jag har gips i munnen! Jag har alltid velat bryta något så att jag också skulle kunna få ett gips som man kan skriva, nu har jag ett gips dock inget man skriva på.. Men det är väl tanken som räknas ;)

I min jackficka sen hittade jag en liten överraskning! haha, han hade varit å köpt en present idag också :) Ett par örhängen! Jag börjar faktiskt tycka om att gå till tandläkaren så jag ska allt se till att det blir några fler besök utöver de jag redan har ;) hahaha!! Stackars micke :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0