Bollar.


     2010-03-24 | 14:26:04


                                                           bild från google

Städa, tvätta och plocka.. Allt är som vanligt här :P nästan. Jag oroar mig inför helgen. Hur kommer Sandi å Paul tycka att det är här? Kommer de ha kul? Vad kan jag göra för att det ska bli extra kul när dem kommer? Hur i helsike är man en bra värdinna?!

 


Kanske sätter jag lite press på mig, men jag vill bara att allt ska bli bra och att det ska klaffa och att de vill komma tillbaka :) Sandi är en utmärkt värdinna och man känner sig alltid välkommen där, men nu äre min tur. Tänk fall jag inte har vad som krävs för att agera bra värdinna? Blir galen!!!

Det är mycket just nu men jag försöker att hänga med i svängarna. Många bollar i luften samtidigt och det tar ganska mycket energi och det gör att jag prioriterar lite galet kanske. Jag borde kolla upp min tand som blev halv nere i Thailand och fixa till den, men jag orkar inte. På kvällarna kan jag vara helt slut och bara stensomna :( jag behöver inte ha gjort mycket på dagarna men jag är ändå trött. Kanske är det för att jag oroar mig och jag springer runt i tankarna för att hålla alla bollar uppe?

Samtidigt som allt detta ska göras ska man klara av att vara glad och trevlig också. Den sociala biten tar skada just nu förtillfället, men jag hoppas att det snart blir ändring på det. Men just nu, äre mycket...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0