Då var det klart.


     2010-03-26 | 15:00:45
Allt städande, tvättande och plockande har äntligen tagit slut likaså jag. Jag är helt död. Snart kommer mamma och hämtar mig, ska bli mysigt! Det är en viss känsla som infinner sig när man bara är med mammsen :) Man känner sig liten igen..

Morgonen började som vanligt med frukost på sängen, och jisses vad människan hade fixat till det idag! haha, helt chockad blev jag när jag krampaktigt tvingade upp ögonlocken vid 8:15!! Jag blev helt rörd, det var verkligen kärlek bakom den frukosten. Mer sånt! :D

Efter frukosten var det bara att gå upp och börja med allt, mindre kul! Jag testade kläder istället :P Jag gjorde något som jag inte gjort på väldigt länge, och det var att ställa mig framför spegeln och titta på hur jag såg ut.. Jag kan inte säga att jag är nöjd, men inte missnöjd heller.. Det kunde varit värre liksom. Men jag klagar inte, jag har inte tid med att klaga. Jag får ta det för vad det är och glädja mig åt att jag har bättre dagar och att inte alla är skit. Just idag är nog en sån dag.. En bättre dag. Jag känner mig fin och det syns nog utåt också, att idag, idag är jag nöjd.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0