Dag arton.


     2010-03-09 | 10:41:17

Dags att flyga igen, men inte hem! :P Nästa flyg tog oss till Bangkok där vi spenderade våra 3 sista dagar i värmen..

 
haha, lika barn leka bäst?! Finns ingen annan i hela världen som jag kan vara mig själv med så mycket som med dig, hjärtat! Spelar ingenroll vilket humör jag är på, eller hur utflippad jag är :) Jag kan vara precis som jag vill!

 
Gaterna ser lite annorlunda ut, men de fyller ju sin funktion ändå ;) När vi kom fram till Bangkok blev vi helt facinerade utav hur taxisystemet fungerade. Alla chafförer står på ett led och bara väntar på att få en körning.. Effektivt.


Vi lämnade vårat nya hotell snabbare än blixten för inte ens skabb kan beskriva det nya hotellrummet :( Vilken besvikelse.. Vi funderade över hur vi skulle överleva de sista dagarna men det löste vi sen, genom att byta rum :) Smart. Hursom, vi tog en tuktuk till mbk och spenderade flera timmar där inne! Men fler hade behövts för jisses, det var som himmelriket :D Fast jag föredrar nog marknaderna ändå...

 
Vi fixade håret och blev "nöjda".. Det var lite gnäll när det väl började men nu i efterhand är det helt okej :) Vi avslutade dagen på en mysig restaurang som taxichaffisen Tommy körde oss till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0