Dag nitton.


     2010-03-11 | 09:23:59

Jag hade en jobbig dag, men det blev bättre när vi åkte tillbaka till mbk :P konstigt! Tanken var att vi skulle kikat in i ett tempel, men med tanke på att våra klädval var fel så kom vi aldrig in.. Vi tog ett varv i China Town istället..


Hur mycket att se som helst! Väldigt mysiga gator med en massa matstånd så mycket shopping blev det inte men vi köpte två lampor :D

 
Vi åt mat (som vanligt) men vi testade på några "spring rolls" eller vare nu va servitören snackade om.. Haha, men jag vet i katten vare va! Räkor och något, men jag tvär vägrade att smaka det fick Micke göra.. Jag tyckte att det såg ut som räkhjärna doppat i inälvor, så neeeej inte ner i min mage! Däremot fick en kaka åka ner :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0