Dag sjutton.


     2010-03-09 | 10:08:25

Bättre dag idag, vi packade ner vårat fyra i rad och begav oss till poolen för att få lite mer sol på våra kroppar och antagligen för att sola en sista gång fall vi skulle krocka...



 
Plaskade runt och tog fyra i rad till en annan nivå då vi testade fall de kunde flyta vilket det kunde tills det att jag skulle pötta lite på det.. Då sjönk spelet snabbare än snabbast och vi fick leta pluppar i vattnet :P

 
Efter maten hyrde vi moppe och körde in till Krabi Town.. Jisses jag trodde seriöst att jag skulle dö! Men hjärtat fixade dehär med vänstertrafik galant! Men aldrig mer att jag sätter mig på en moppe igen, inte i Thailand iaf... Det är galet, trafikregler exicterar inte...

   
Väl tillbaka sen i Ao nang och på "säker" mark ringde vi hem för att berätta om våra hyss de senaste dagarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0