Godmorgon.


     2010-03-15 | 10:06:57
Vaknade tidigt idag, hur underbart som helst! Halv åtta låg jag pigg som en mört i sängen och klängde på min sängkamrat (micke) som ville sova lite mer men icke! :P

Idag eller ah snart hoppas jag att vi är påväg hem till mamma :) Antagligen blire så också! Jag ska bara hoppa in i duschen, äta kan vi göra hos mamma :P Idag händer det dessutom, jag kommer bli kontaktbar igen! Hör å häpna! Har inte haft en telefon sen den 23 december men nu, just idag då ska jag få en igen :D

Å vem har jag då att tacka att jag får en? Haha, jajjemän! Min underbara "fond". Nu tror jag nog att ni börjar förstå varför jag älskar honom :P Näe, självklart äre inte därför men det är ju ett plus ;) hahahahaha!!

Det spårar ur minst sagt, ska rätta bingolotterna nu istället å sen blire disken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0