Grattis mitt hjärta.


     2010-03-23 | 21:00:30

Hela detta inlägget är till mitt underbara hjärta, grattis på halvårsdan :)



Ett helt halvår har du orkat med mig nu, och jag är riktigt förvånad :P Jag är inte världens enklaste person att ha runt sig 24/7 som du faktiskt klarat av. Självklart har vi haft våra svackor men vi har tagit oss upp också och blivit ännu starkare. Vi har hunnit med en hel del trots att vi bara varit ihop i 6 månader.

Du har ändrat mig, gjort mig till en bättre människa. Du har behandlat mig på bästa tänkbara sätt och jag kan inte önska mig mera. Du har gett mig så mycket att hälften vore nog, ändå fortsätter du att överrösa mig med både kärlek och gåvor. Du är helt fantastisk och jag finner inga ord att beskriva hur mycket du betyder för mig.

Jag säger ofta till dig att du är det bästa som hänt mig, nu har jag chansen att på ett fint sätt dela med mig utav detta till resten utav våran befolkning...

Det finns inte en enda på denna jord som är som dig. Du är den där killen som alla vill ha, och tro mig det är sant. Det är garanterat många som avundas mig för att jag har just dig. Å vet du? De gör helt rätt i det. Du är den bästa pojkvännen man kan få. Hade nån fått byta liv med mig för en dag, hade de aldrig velat gå tillbaka till sitt egna, varför?!

Att dela sin vardag med dig är som en saga. En saga man aldrig vill sluta läsa. Varenda dag, sekund, minut med dig är underbar! Man vill att tiden ska stå stilla. Jag skulle kunna fortsätta i en evighet, men jag slutar här.. Jag kommer inte bli klar ändå, det finns inga ord att beskriva dig eller min kärlek till dig på. Allt är obeskrivligt!

Mikael, jag älskar dig hur mycket som helst! Jag ser framemot flera månader tillsammans med dig, som sedan kommer bli år å där efter flera år.. Jag vill alltid vara med dig, vid din sida, i ditt liv, alltid! Våran saga slutar inte här, den har precis börjat...

Miljoner kyssar din Marie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0