Helgen.


     2010-03-29 | 19:07:30
Jaaa vad ska man säga? Jag vet inte ens fall jag vill berätta om helgen. Kan sammanfatta den istället, katastrofal! Nu var det gjort och jag kan berätta om något roligare :)

Imorgon ska jag till tandläkaren och de ska titta på tanden som är halv och jag å hjärtat ska till badhuset! Härligt att börja röra lite på sig och inte bara samla på sig en massa. Klockan nio traskar vi iväg och runt tio ska vi väl vara i bassängen och plaska runt ;)

Onsdagen blir underbar! Då ska jag träffa mitt efterlängtade smultron :) Ska bli så härligt att tjata av sig en massa skit och bara må allmänt underbart! Va längesen vi sågs nu, inte okej :( Men det lär ju bli mer i framtiden ;) hahahaha!!

Kort inlägg, men jag har lite annat på schemat innan jag ska ut å traska..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0