Inte mycket att säga.


     2010-03-14 | 10:07:09
Har legat i sängen i flera timmar nu, surfat runt på internet och haft en inre dialog med mig själv hurvida jag skulle gå upp, somna om eller ligga kvar. Som du säkert också räknat ut redan så låg jag kvar :) mys..

Idag ska vi åka till Gbg hälsa på hans syster, gå på bio, äta mat och köpa bingolotter :P Sen åker vi till hans mamma och spenderar kvällen och natten där! haha, snacka om att jag är nervös! Kommer vara som ett nervvrak men det är väl smällar man får ta! Imorgon åker jag hem till mamma för att minska saknaden :)

Har inte så mycket att säga egentligen, ville väl mest bara kludda ner en sak till hjärtat.. Men nu när jag väl ska göra det så hittar jag inga ord som passar. Jag får väl visa min uppskattning när du kommer hem med frukost till mig :)
En sak däremot
, jag är glad! Riktigt jäkla glad över att du är min. Du skulle kunna få vem du vill men du vill ha mig! Haha, jag är lyckligt lottad! Aldrig slutar jag älska dig, snarare tvärtom.. Mer för varje dag och sekund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0