Söndag - bingolotto.


     2010-03-21 | 10:04:50

                                                   bild från google

Åså va söndagen här igen och bingolotto står på schemat ikväll men innandess ska jag hem till min bror och hålla han sällskap :) Dagen igår var minst sagt omtumlande men det känns skönt att alla kort har lagts på bordet. Nu vill jag skicka över en extra hälsning till den trognaste läsaren i universum..


Jag förstår din reaktion, jag hade antagligen reagerat värre. Du säger att jag ska glömma det, att det är okej. Men hur kan det vara okej? Visst var jag rädd för vad du skulle tro och kanske blev det bara värre nu. Men jag är glad över att det kom fram. Då slipper du gå och runt och fundera och jag slipper störa mig på det att jag faktiskt höll tillbaka med vissa saker. Aldrig mer! Men det vet du nog om. Jag hoppas det iaf.

Det jag skulle vilja säga nu är.. Mikael, den kärleken och alla känslor som jag har för dig. De är onaturliga! Jag vill alltid vara din, vill alltid vakna upp vid din sida och få ha dina armar runt mig. Jag skulle vilja skrika ut allt som jag känner, men risken finns att jag skulle åka in till psyk då andra antagligen skulle undra va det är för fel på mig.. Men vetu?! Det gör inget. Man blir dum utav kärleken. Och vetu en annan sak? Jag är riktigt dum när det gäller dig å mig :P Älskar dig, hejdlöst!

Nu ska jag fortsätta att avnjuta min frukost som favoriten fixat till innan han stack till jobbet! (känner ni hur det rycker i avis-tarmen nu?!) Å mamma, för din info så består frukosten utav; grönt te (citrus), leverpastejs macka med saltgurka, honungsmelon, vindruvor (gröna, kärnfria), 2 chokladbitar (vinter editon) och det viktigaste utav allt en vitamintablett :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0