Städa och framsteg.


     2010-03-18 | 15:48:23

                             
                                                               bilder från google

Det mesta är färdigstädat men har badrummet kvar men det får faktiskt vara tills imon, nu orkar jag inte mer! De ringde från bes idag, hör å häpna! vem ska få börja på individuellterapi nu? Jooo, JAG! :D Jag skulle inte kunna vara gladare just nu.


Äntligen är det min tur att få den hjälp som jag faktiskt behöver och jag slipper gå på bes en omgång till. Ska sanningen fram tror jag inte att jag skulle ha klarat av det. Men nu slipper jag och det känns skönt att min behandling äntligen ska börja och jag ska kunna bli bättre och förhoppningsvis komma ut i arbetslivet tids nog. Inga ord kan beskriva den lyckan som infinner sig just nu ang. min sjukdom å tillfriskning! :D

Snart ska jag slänga mig på golvet en stund för att pussla lite. Efter det blir det till att baka lite och kanske att jag tar mig en kvällspromenad :) Men nu ska jag avnjuta mitt te och bara vara.. Kanske att jag börjar läsa i boken också, en sida iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0