Dags att ta farväl.


     2010-05-08 | 14:17:07

                       

Funderar på att tabort bloggen, den förstör. Jag vet inte fall jag funderar eller ifall jag har bestämt mig, antagligen det sist nämnda. Jag har bloggen som en dagbok inget mer med det. De saker som jag skriver här kan jag lika väl skriva i ett worddokument.

Bara det att ibland äre skönt att de närmaste vet om vad som rör sig inne i huvudet utan att man ska behöva säga det. Men.. Näe, det är nog bäst att tabort eller hur? Ifall den bara ska förstöra sånt som jag vill ha kvar resten utav livet äre lika bra. Jag borde nog inse att bloggandet inte är för mig, jag ska hålla mig till mina dokument och böcker som jag sedan kan slänga upp på golvet och kolla igenom och tänka "faan va dum jag va" och sedan kan jag räkna alla gångerna som jag sagt att jag inte orkar mer eller bara vill dö.

Där mitt i bland mina papper och dagböcker kommer det gå upp för mig att detta är det bästa...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0