Ingen frukost.


     2010-05-21 | 08:46:41

Dagen igår blev allt annat än vad jag hade trott. Problem med att klä på sig resulterade i en rad utbrott vilket ledde till att tårarna sprutade och allt var piss och pannkaka! Jag tycker verkligen synd om Micke som måste stå ut med allt detta men jag är otroligt glad att han gör det :)

Vi ska göra ett nytt försök idag med att komma iväg vilket jag tror kommer gå ohyggligt mycket bättre. Nu har jag kläder att sätta på mig och frukosten ska vi strunta i för den ska vi avnjuta nere på stan sen ska mina röda skor få flytta hem till mig å vi ska även kolla på rumpskorna!

Nu ni alla (bortsett från nån enstaka utav mina vänner) som säger att ni har världens bästa pojkvän, tänk om lite här nu... Ifall det nu är världens bästa så kan det bara finnas en å jag är ledsen att säga men världens bästa pojkvän är MIN!! 

                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0