Ojsan.


     2010-05-05 | 17:40:40

Hahaha va många kommentarer det blev när jag skrev att jag skulle överraska Micke :) Roligt. Tyvärr kan jag inte dela med mig utav hela överraskningen men en del..

Jag tände ju som sagt var en massa ljus i hela lägenheten, bara väntade å väntade hade bytt om men satt på mig mina myskläder över så att han inte skulle misstänka något. Smart drag där eller hur? Tyvärr tänkte jag inte på att tröjan va ganska stor i halsen så han skymtade vad som fanns där inunder.. Svidade om och där började överraskningen :) En överraskning som uppskattades men som jag inte tänker gå närmare in på :P Den avslutades helt fantastiskt dock!

Sen var det prat om vad vi ska göra efter Kreta. Vi har redan en del planer och "vissa" vet andra inte så snacka om att det kommer komma fler överraskningar. Fast något som är roligare med dem är att jag kan avslöja allt! :)

Vet ni vad jag kommit fram till? Jag har en hel del att se fram emot :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0