Vad har hänt.


     2010-05-28 | 11:32:19
Det känns som att jag har bytt liv med världens mest aktiva människa, jag har verkligen saker för mig hela tiden nu. Visst äre en skön känsla ändå att vakna upp tidigt och veta att hela dagen är planerad istället för att bara gå där hemma och undra när det kommer en vändning i livet.

Denna veckan är inte slut än, även ifall det är fredag. Hela nästa vecka är redan planerad med en massa viktiga möten och jag tänker minsann infinna mig. Jag har en liten morot nu när det gäller solhem så dit ska jag också pallra mig.

Dagarna bara susar förbi just nu och snart äntligen kan jag å min älskling simma runt i poolen igen.. Som jag längtar! Inte alls många dagar kvar, men innan det har jag ett kalas att planera, hur nu det ska gå? Jag hittar nog på något :)

Nu är nog snart mamma klar då ska vi iväg men jag minns inte vart.. Sen blire en fika på stan å sen ska jag åka ifrån staden ett tag hem till smultron. Idag skulle man kanske kunna säga att "projekt lär-dig-dricka-igen" börjar ;)

Trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0