41.


     2010-11-05 | 17:15:41

Ajsingbajsing! Kanske lite tur i oturen att det inte var påriktigt igår med mitt körkort. Idag lyckades jag bara få 41 sketna poäng :( Fast å andra sidan så fixade jag alla vägmärken (inom..vare nu va) så ifall man slår ihop resultaten så fixade jag nog godkänt ändå ;)

Har städat så att allt är tipptopp här nu så det är bara för hjärtat att komma hem och stöka ner igen :P 
Har varit hos CL idag, gick helt okej. Snicksnackade i två timmar! Har för mig att det var nästa vecka eller veckan efter som jag ska tillbaka till zäntrum.. Haha nu ska jag börja baka! Ska faktiskt bli riktigt kul :) Mer info kommer...

Den käre psykologen tyckte ju att vi hade gjort framsteg och nu vet jag även vad det var han menade. jag började prata om en "grej". Vet inte fall man kan kalla det grej riktigt när det handlar om sina medmänniskor? Skitsaksamma. Men visst är det bra, synd att det inte handlade om mig själv bara?...

Nu ska jag skicka iväg lite mejl som utlovat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0