6 November 2010.


     2010-11-06 | 16:09:45

Skrev ett inlägg men jag raderade det. Alldeles för personligt. Sjukt egentligen att man väljer att censurera vissa bitar av livet trots att detta ska vara som en "dagbok". Något man skriver för sig själv. Kanske borde jag börja tänka att ingen annan ser detta? Det är iofs inte många som ser detta. Men kanske att fel ögon läser ändå? Det vet man aldrig.

Han fyller 50 idag, trevligt. Hoppas att du har en bra dag. Att din dag blir sådär extra speciell som du förtjänar. Detta är ju din dag. Denna dagen ska allt handla om dig! Roligt! Jag kan inte sluta vara ironisk.

Jag har firat med att göra farsdag-kort, inte något till dig. Mina tankar har skenat iväg där imellan, och jag har kommit på mig själv suttit ihopkurad med blöta kinder... Tack!

Det är mycket som är ironiskt idag. Kanske är det bara en sån dag. 

                        
                                       Jag hoppas att du saknar något idag och  undrar varför.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0