Dåligt.


     2010-11-26 | 20:06:47

                    
                                  Njut idag, imorgon är ni kanske förgiftade :)

Riktigt riktigt RIKTIGT dåligt utav mig. Snacka om att min uppdatering har varit usel! Nåväl, det har väl kanske sina skäl men ändå? Kom igen? Någon måtta får det väl ändå vara på det hela :)

Hur mår jag då? Inte helt hundra. Lite tankar som spökar och irritation som bubblar. Men jag får nöja mig med att det kunde varit värre ;) Sitter och väntar på att hjärtat och hans syrra ska sluta jobba för då blir det tacos och lite fredas mys, ytterst trevligt!

Jag borde fixa till alla ljuslyktor som jag prompt envisas med att ha framme, men jag har ingen riktig ork till det. Nu ljuger jag, för det har jag visst! Det bara det att det just nu inte går att fixa för jag kan inte bestämma mig hur jag ska ha det :P I-lands problem kan vi kalla det.

Imorgon stundar det "halv åtta hos mig" som förövrigt kommer byta namn till "fem, halv sex hos mig" :) Det ska bjudas på förrätt, huvudrätt och efterrätt och ifall allt vill sig så blir maten ätbar och ingen blir mag/matförgiftad. Det är bara till att hålla tummarna :)

Jag ska bli bättre, på både det ena och det andra planet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0