En text.


     2010-11-03 | 11:59:11

Idag ska jag kludda ner texten om mitt liv. Imorgon ska jag överlämna den till (trummelvirvel) min omtalade psykolog. Hör och häpna!

Eftersom att jag har enklare för att skriva ner vad jag känner och allt sånt där så, tänkte jag att det är värt ett försök. Jag ska skriva ner vad som hänt, vad som sker, mina tankar, ALLT. Detta är inget som någon bett mig göra utan något som jag själv kommit på.

Jag går inte in med någon särskild tanke eller känsla, utan det får bli som det blir. Men att det kommer bli jobbigt det har jag konstaterat för mig själv. Men när det är gjort så kanske det känns bättre! :)

Nu ska jag fixa till mig lite, fixa lite runt omkring så att jag kan slappna av, göra en stoooor kopp te och sen ska jag bara börja trycka ner tangenterna och börja bilda meningar och tillslut ha en färdig text, om mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0