Halv fem-fem-halv sex hos mig.


     2010-11-27 | 10:08:14

Den stora dagen är här, idag gäller det! Som jag skrev till min älskade PP (sandipandi) ska jag gå med anteckninsblock och penna i högsta hugg för att fila ner alla utbrott som jag antagligen kommer få under dagen för att sedan dela med mig utav dem här i bloggen :) Vilken underhållande läsning...

Är kanon stressad har tusen grejer att göra men jag anser att detta är viktigare, att blogga. Haha, njee det gör jag kanske inte egentligen men någon del i mig säger att jag ska blogga så då är det väl enklare ifall jag gör det. Ska hinna med en massa saker innan hjärtat kommer och hämtar mig och vi kan sticka iväg och hämta lite saker.. Speciellt EN sak :)

Nu kommer ni antagligen dö utav skratt, men just dendär speciella saken är inget mindre än en.. ifall jag kom på namnet hade det ju varit bra men nu får vi kalla det träningsredskap. Å gissa vad maskinen kommer ifrån? YEEEES, helt rätt! TV SHOP! HAHAHAHAAH!! Det ska bli ett sant nöje att träna ;) Ifall man ska utgå från alla resultaten som de visade på tv, det var nästan så att ögonen ploppade ur! Denna maskinen kommer få mig att tycka om mig själv, och jag kan väl inte göra annat än säga tack till världens bästa pojkvän för en helt underbar julklapp! :D

Nu måste jag avsluta å det kan jag ju göra på ett bra sätt. Eftersom att mina paket kommer tidigt från tomten så måste jag ha varit riktigt snäll i år! ;)


bild tagen/lånad av google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0