Julklapp.


     2010-11-19 | 15:17:56

Haha, nog för att vi inte ska fira jul ihop i år och vi snackade om att ta det lite tidigare eller senare. Haha, men att få sin julklapp nu?! hahahah!! Det slår nog allt ;) Men jag klagar inte, för usch va fint det blev! Perfekt! :)

Nu är jag ganska så tidigt med allting i år ändå vet jag med mig att jag kommer stressa in i det sista ändå. Jag har ju fått en idé om att det är roligare att få saker som det ligger lite jobb bakom. Jag har därför suttit och knåpat ihop egna julkort, egna juletiketter och paketen? haha de ska vi inte ens tala om! Ibland har jag haft sådan lust att bara riva av pappret och göra om för att jag inte blivit nöjd... Å allt papper sen? jag har blivit besatt utav presentpapper! HAHHA!!

Nog om det, jag vill tacka världens bästa mamma, fake-pappa och världens bästa lillebror för den finfina julklappen! Ni vet verkligen vad som behövs för att få ett snyggt rum ;) Vi behöver absolut inte säga att det var jag och hjärtat som hittade skrivbordet, de kan vara våran hemlis.. Tack än engång :)

Nu ska jag fixa ett "grattis-på-födelsedagen-kort" :) Vem kan det vara till????


Världens bästa och antagligen mest "onormala" mamma ;)
"onormala" = allt är ju relativt. Men som andra mammor.. Det är du inte!
Du är nämligen MYCKET bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0