MBT.


     2010-11-17 | 13:22:08

Känslor, känslor, känslooooor och lite tankar! Mbt:n levererar. Vet inte riktigt ifall det är jobbigt eller bra men något etsade sig fast och kom upp till ytan. Slungades tillbaka och nu försöker jag att övervinna känslorna och tankarna.

Nya ansikten idag också vilket resulterade i det första frågorna som jag hade innan gruppen startade "vad fasiken tycker/tänker dessa personer om mig?". Kan inte i min vildaste fantasi förstå att det ska vara så viktigt för mig att veta vad andra tycker om mig. Jag kan inte förstå att det är så viktigt för mig att vara omtyckt. Sen tror jag, att ifall man skulle fråga vad de tycker så hade man nog bara fått ett vänligt svar tillbaka ändå, så varför ska jag lägga ner så mycket energi på just den tanken/frågan?!

Härligt trött i huvudet blir man iaf och tanken på att jag ska vara barnvakt... Jag skulle kunna sova i hundra år ;) Det förklarar nog hur mycket jag ser fram emot att passa Fisen :P

                  
Men jag kan inte låta bli att tacka ja ändå.. Jag älskar att höra ditt skratt, jag älskar att se dig glad, jag älskar dina kramar och jag älskar dig! Du är världens bästa lillebror :) Du får mig alltid att le även om jag ibland är riktigt trött på dig :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0