Tisdag.


     2010-11-16 | 20:52:34

Så var det den berömda tisdagen igen. Jag har infunnit mig på solhem och klarat av ytterligare en timme. Skillnaden denna gången var att vi faktiskt pratade. Nu kan även jag säga att vi gjort framsteg.

Kanske var det bra att jag valde att skriva dedär, att öppna mig lite. Kanske var det bra men fy så jobbigt. Jag är fortfarande ovanför vattenytan men visst drar det lite i kroppen och det känns som att man är påväg neråt. Nu är jag väl medveten om det själv. Jag vet varför. Så jag har alla möjliga tänkbara flytsaker på mig :)

Igår blev det bestämt, jag ska baka en gång i veckan. Kommer bli roligt men nervöst. Tänka sig att jag ska bli lite mer civiliserad :D Snart kommer jag vara som en helt vanlig människa! Det kunde man aldrig tro. Detta ska bli bra. Det är roligt med utmaningar. Jag får väl tänka lite så att, nu gör det inget att jag bakar ofta.. Det är inte jag som kommer vara tvungen att slänga bakverken ;) Och även den bästa bagaren gör fel ibland.. Mina oätliga sötsaker kommer alltså att klassas som fullt godkända och ätbara! Tummen upp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0