Torsdag.


     2010-11-18 | 15:22:48

Vilka roliga och fantasifulla rubriker jag kommit på det senaste... Har städat och gjort fint här och faktiskt fixat mig själv också, tummen upp! Nu ska jag snart slänga på mig ytterkläderna och ut å traska lite :)

Tankarna och känslorna finns kvar sen igår :/ oroväckande. Kom aldrig iväg till solhem idag, vart lite för jobbigt i tisdags när jag var där. Tanken är väl kanske att det ska vara jobbigt, men jag vill helst hålla allt på en hyfsat jämn nivå. Jag vill inte trilla förlångt ner i trappan som leder till källaren...

Kanske har det lite med mbt:n att göra också, mycket som väcktes där också. Suck! Varför börjar bloggen låta så deprimerande för nu?? :(

Kan berätta om min inte allt för vanliga dröm istället! haha, kortfattat iaf!
Jag fick in något i låret så jag kunde knappt gå.. Gjorde så ont, tillslut visste jag inte vad jag skulle göra. En massa folk runt omkring mig som frågade ifall jag behövde hjälp, ifall de skulle dra ut dedär som fastnat.. Nej tack! Jag fick tag på en pincett, började trycka på låret och jäääääävlar vad ont det gjorde, fick syn på en liten bit och fick även tag i den, började dra och ut kom något svart, vasst och lite pappers-liknande avlångbit.. Tyvärr gick den sönder så det var bara att försöka igen, igen och igen! Tillslut kom allt ut, men då blev jag jagad och skulle dö eller något. Hittade en hink, låg en dränkt bebis där i.. Sen vaknade jag....

hahahahaha, och jag som sa att bloggen BÖRJADE bli deprimerande?? Vafaan blev den inte nu?? :/ HAHAHA!! 


Så jäkla lycklig tillsammans med dig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0