Tradera.


     2010-11-08 | 16:49:18

Haha, har blivit en liten sucker för tradera igen.. Jag vet inte vad det är men på någotvis så är det avkopplande att sitta och kolla runt och liksom "dedär skulle jag vilja ha, dedär behöver jag".. Sen att man kanske inte alls behöver det, det är ju en annan femma! ;)

Kanske ska man glädja sig åt att det inte bara är skit som råkar hamna i minneslistan. Eller ah, hälften som hamnar där är ju skit och andra hälften springer priset iväg flera hundra kronor. Men de andra sakerna, de som varken är skit eller superdyrt brukar förr eller senare utav någon konstig anledning ligga i brevlådan några dagar senare :)

Förresten, skulle köpa nytt lim idag. Jag har nog aldrig letat så mycket som jag faktiskt gjorde idag. Det är svårt att hitta lim. Nästa gång jag ser ett limstift tänker jag köpa det på engång! Jag vägrar att tillåta att mitt lim tar slut och jag blir tvungen att betala ett överpris på hela 35 kronor! kalla mig snål, men för ett jäkla litet fjuttigt limstift varken bättre eller sämre än andra.. 35 spänn?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0