60 minuter.


     2010-10-06 | 15:24:13

Nu ska jag alldeles strax sätta på wii och springa i 60 minuter :) Efter det blir det nog några magövningar och lite annat smått och gott! Sen kanske om jag kommer på något vettigt så kanske jag fixar naglar också, det var ett tag sen :( Jisses vilket ytligt inlägg detta blir.. Kanske ska jag skriva om och hoppas på att det blir vettigare? Å andra sidan så är inte det särskilt troligt men man vet ju aldrig ;)

Onsdag idag vilket innebär att jag varit på mbt och det gick riktigt bra. Va iofs lite nervös först att jag tagit fel på dagarna, tiden allt då jag var själv där uppe och väntade.. Som tur var så var fallet inte så! Efter det ringde jag mamma och vips satt vi i bilen påväg ner till stan för att hämta mat, mysigt kan jag sammafatta det med :)

"Jag menar att, när jag sitter och säger att jag mår bra och att allt är okej är det ju klart att ni undrar vad fasiken jag gör här och vad jag har för problem ifall allt ändåså är jättebra"...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0