Cykeltur.


     2010-10-13 | 14:53:25

Alldeles strax ska jag fixa till mig, sparka bort Micke från sitt älskade FIFA och hoppa upp på cykeln. Mamma är målet :) Sen blir det en massa spel där med Fisen och sen lite kvällsmat..

Mbt:n gick okej idag eller ah misslyckat. Jag började gråta! Nu är det uppehåll i 2 veckor så inte förren om 3 veckor sitter jag i det där rummet med dedär människorna och hälsar 1 eller 2 andra personer välkommen in i gruppen.

Imorgon ska jag baka, kanelbullar blir det. Har sagt det i flera dagar att jag ska baka men det har inte blivit av men så nu imorgon, efter städningen å träningen så ska jag nog slabba ihop lite goda bullar förhoppningsvis! :)


Min finfina cykel! Tack mamma, oskar å lasse! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0