Det senaste.


     2010-10-05 | 19:33:28

Bloggandet har varit ett skämt det senaste, vet inte varför men det har inte blivit av ändå har det funnits saker att skriva om. Hur ska man fixa detta kortfattat nu då? Jag får väl börja från början, brukar bli enklast så.. :)

Världens bästa lillebror fyllde 7 år den 28 september och det firades med tårta och paket :) Jag hoppas att han blev glad för sina presenter med det tror jag nog.. Vem skulle inte bli glad över att få åka till badhuset i Jönköping, lek&bus landet i Gbg och hitta på vad som helst i Borås? Vem skulle inte? :P Men just denna dagen blev han nog gladast över sitt DS! Faktiskt första gången som han blir gladare utav något som inte är ifrån mig.. Skärpning tills nästa år!! ;)

Min älskade lillebror blev inlagd på sjukhuset dagen efter sin födelsedag och där blev han också kvar i några dagar, stackarn! Spenderade en hel dag på sjukhuset med honom å mamma :) Sen eftersom att det var lördag pälsade vi på oss, åkte från sjukhuset en snabbis för att köpa lördagsgodis, då kurrade magarna också så vi köpte med donken :P Sen satt vi i sängen och mös, kollade gustav och tyckte att livet på sjukhuset kanske inte va så dumt ändå?... Det var ju varmt bara personalen som vi inte va helt nöjda med!..

                

                
Vart vi än går jag å mamma så säger verkligen alla att vi är så lika eller att jag är lik mamma. Jag fattar inte riktigt vart? Eller ifall det bara är en fras som folk bara säger?.. Jag och mamma började fota oss för att se ifall det verkligen stämde då vi hade fått kommentaren "nu får du inte bli mer lik din mamma".. ;)

Vi konstaterade iallafall att jag har pappas ansiktsform (rund, bevare mig väl och håll alla tummar å tår att jag inte får hans kroppsbyggnad!!), jag har pappas haka, jag har rundare ögon, en "ost-hyvels-näsa".. Vart i allsindar är jag lik min mamma??

Fast ska sanningen fram, så är jag hellre lik mamma än pappa för han är inte så mycket att hänga i granen.. Han passar inte ens som mattan man ställer granfoten på... Mamma är stjärnan och alla ljusen som lyser sådär fint och mysigt! :)

                
Sen har vi varit ute hos Mickes mamma och hälsat på deras korv! Herregud, jag skulle ge vad som helst för att få säga att det är min hund :) Men bara tills den blir stor! hur mysig som helst, jag skulle faktiskt våga säga att vi fann varann riktigt fort! Här är hon, korven Svansa :)

Å slutligen, världens bästa Majs var här i söndags och hälsade på! Fixade våra huvuden så nu ser vi mänskliga ut igen, men det har dock inte fastnat på bild ännu men det kommer :) Är hel nöjda! Å snart fixas det ny färg i håret det blir en "gammal goding" i form utav röda slingor och sva.. mörkbrunt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0