Första gången.


     2010-10-21 | 08:52:37

Haha, ska jag skratta eller gråta? Klockan 11 idag ska jag vara uppe på solhem och sitta av en timme hos den omtalade psykologen. Istället för att bara förstöra en dag i veckan har jag fått utökat till att göra det två gånger! Underbart ju! Jag antar att ni också ser ironin i det hela...

Samtalsämnet idag? Kommer förmodligen att bestå utav samma som alla andra gånger eller så kommer det vara tyst. Men jag har iallafall kommit en bit och snart inser säkert han också att det inte funkar och jag kommer få byta! Kanske var de det han menade när han sa att vi gjort framsteg? Börjar han kanske också inse att jag har rätt?? Man kan ju hoppas :)

Nu ska jag se ifall jag hittar några kläder att ha på mig och efter det följer "operation människa" :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0