Lite färg.


     2010-10-08 | 16:22:46

Majsen gjorde ju underverk i mitt hår i söndags (i hjärtats också) och nu finns det även på bild :D Är hur nöjd som helst men det blir jag alltid när hon pillat i det :) Världens bästa majs, finns ingen annan som henne!

Det som saknas lite nu är lite färg. Tanken var ju att jag skulle bli ljus igen, men jag hoppar det. Det blir mörkt. Ljust kan jag ha nån annan gång :) Hur som, när jag satt på stolen i vardagsrummet så trodde jag faktiskt nästan att jag skulle säga de där "magiska" orden - klipp det kort! Jag sa nog iofs orden men Majsen pratade vett i mig :P Nu när jag väl sparat och det fått lite längd inte skulle jag väl klippa av mig det då?

Vi klippte upp en massa istället :) Det är ju nästan likadant och ifall jag bara lägger håret rätt så har jag nästan precis den frisyren som jag diggade allra mest! (Nu ljuger jag för alla frisyrer har varit toppen!) Men det är liksom, ena sidan kort och den andra lång.. Haha!!

Nu har jag använt ett helt inlägg om något som inte kunde bli mer ointressant men ibland är det väl så också. Jag är bara nöjd det är allt! jag gillar mitt hår men jag vet att jag snart kommer älska det! :) Tack så jättemycket Majsen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0