Lördag.


     2010-10-16 | 12:31:15

Nu får det faktiskt räcka med att lata sig! Haha, gick inte upp förren 11 idag. Fick ett kanon gulligt morgon sms utav hjärtat vid tio men jag orkade verkligen inte så jag låg och stirra upp i taket i en timma innan jag bestämde mig för att gå upp :)

Har käkat frukost och kollat runt på nätet lite och hunnit få ångest över att jag ligger så mycket efter med dagens sysslor. Snart slutar hjärtat jobba och jag sitter fortfarande i pyjamas?! Lyckat! Jag kommer nu att framstå som en lat ickearbetande sjukskriven soffpotatis!!

Disken kallar, sen ska vinterpälsen faktiskt få sig en omgång! Kan inte gå runt som en hårbeklädd apa längre även fall det blir lite varmare när det börjar bli så kallt ute ;) Nån måtta får det vara :D


jag å johan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0