Rubrik.


     2010-10-17 | 11:53:11

                  
                               ibland undrar jag faktiskt vad du ser hos mig.. :P

Frukost avklarad och snart ska träningskläderna på :) Satsar på beach 2011.. Vem försöker jag lura? Jag vill bara ha tillbaka kroppen som jag hade innan jag blev sjuk och lite framsteg har jag nog gjort ändå :) Ska bara konvertera till solarieslampa igen och sen är det bara att börja jobba :)

Längtar faktiskt lite till att det ska bli måndag och ny vecka. Tänkte nämligen utmana mig själv riktigt ordentligt med att börja simma! En massa utmaningar men usch vad äckligt glad man kommer vara efteråt! Dessutom får jag inviga min finfina baddräkt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0