Trött.


     2010-10-13 | 08:34:18

Gäsp! Finns inga ord för hur trött jag är just nu. Skulle göra vad som helst för att bara kunna krypa ner i sängen igen jämte världens finaste och bara ligga där resten utav dagen. Men det går inte, jag ska börja fixa till mig för idag är det mbt.. Men usch vad jag hellre vill lägga mig i sängen jämte dig!

Är alldeles för trött för att komma på något att skriva om. Det enda som faktiskt rör sig i mitt huvud är hur otroligt glad jag är som har världens bästa pojkvän! Är fortfarande tok förälskad och kommer antagligen vara det resten utav livet också ;) Eller antagligen är fel ord jag KOMMER att vara det resten utav livet!

Jag tänker inte ens börja gå in på att beskriva mina känslor å allt vad jag tycker om dig, det har jag försökt så många gånger men texten blir alltid den samma, att det inte går att beskriva det måste upplevas! :) Å just så är det. Jag kommer aldrig kunna beskriva eller förklara vad jag känner för det är så mycket. Att man inbillat sig tidigare att man varit kär går inte att jämföra med detta. Detta är på en helt annan nivå. Det känns liksom som att det är nu det gäller. Det är verkligen på riktigt nu :)

Det känns nästan fånigt att säga att jag älskar dig, för inte ens orden uppfyller det jag vill ha sagt. Jag är fullkomligt... fullkomligt.. Jag hittar inte ord!! Du är mitt allt Micke :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0