Alldeles snart.


     2010-09-15 | 09:22:42
Ska jag skratta eller gråta snart ska jag infinna mig på solhem och få svar på en del utav mina frågor. Men jag vill inte. Jag vill inte dit! Jag skulle verkligen göra vad som helst för att drabbas utav akut sjukdom!

I eftermiddag ska jag passa fisen, går nog bra. Sen fick jag världens underbaraste kommentar ifrån majsen :) haha, så i helgen leker jag med majsen det ser jag fram emot enormt mycket!

Jahopp, jag får väl återkomma senare idag. Nu ska jag bara tycka synd om mig själv att jag är tvungen att gå dit. Kissåpannkaka!

Senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0