I väntans tider.


     2010-09-17 | 19:57:28

Sitter vid den stora datorn för omväxlingens skull, väntar på hjärtat. Blir idol och mys när han kommer. Har varit en helt okej dag idag kanske beror det på vädret? Regn! Hahaha, första gången som jag var överlycklig över att det regnade ute... Kan det ha med mina stövlar att göra? ;)

Njee, 5 minuter kvar sen slutar min favorit. Kanske borde jag göra det lite mysigt här? Tända ljus å sånt eller ska jag börja spela ett spel till?.. Jag väljer nog det sista nämnda, jisses vilken flickvän jag är! Hahaha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0