Kludd.


     2010-09-14 | 22:19:01

Väntar på att hjärtat ska komma hem så man kan få gå och lägga sig nångång. Sömnen behövs nog inatt kan jag tänka mig, imorgon är det dags då drar mbt-gruppen igång. Klockan 10 ska jag infinna mig på solhem..

Jag vet inte hur jag känner inför det, blandade känslor minst sagt! Det är en massa frågor/funderingar som snurrar runt. Hur kommer det bli? Kommer det ge mig något? Kommer jag bli bättre? Vad kommer de tycka om mig? Vad är det för personer som kommer vara där? Kommer jag känna nån? Blir det en bra grupp eller finns det någon kopia utav L? Hur kommer det gå att klä på sig?.... Jag vet inte, det är mycket bara. Och frågorna tycks inte bli färre heller snarare tvärtom.

Något ifrån yooshi blev det inte heller, stängt. Jag ger upp det där nu! Det har varit stängt alla gånger som vi varit förbi så jag börjar tro att det inte är meningen att jag ska köpa något mer. Mamma ringde (eller oskar snarare) frågade fall vi ville med till Jensen´s, absolut blev svaret! Jag borde dock ha lärt mig att på jensens är det alltid något som inte är bra, som vanligt fick jag skicka tillbaka min mat. Återigen blev jag påmind om varför jag inte gillar det stället.

Spanade in de olika partierna lite fort också, inte så värst insatt i det hela men jag röstar som mamma och resterande i min familj! Blir enklast så.. Mamma vet bäst ;)


2010-08-26


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0