Mikael.


     2010-09-08 | 12:41:07

Till dig min älskling som är så duktig! Fixar och donar, tar hand om mig på allra bästa sätt och jag vet inte allt du gör men det är mycket :)

Jag älskar dig något katastrofalt mycket, ibland funderar jag över ifall detta är på riktigt. Att jag får dela mitt liv med dig. Inte alltid lätt att förstå att jag har dig, att du är min för du är bättre än alla andra! Du är världens bästa!

Jag tror faktiskt, helt ärligt, att de finns vissa som skulle kunna byta ut sin egna pojkvän för att bli ihop med dig. Du är den där killen som alla tjejer drömmer om att få.

Jag skulle kunna fortsätta i en evighet, men nu vill jag faktiskt pussa lite på dig :) Jag finner inga ord för vad jag känner för dig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0