Onsdag.


     2010-09-22 | 09:45:18
Bläsch! Snart ska jag åka till solhem, mbt-gruppen som sagt var. Ser jag fram emot det? Njaaee, kanske lite.. Sovit som en gris inatt. Somnade helt utslagen men lyckades ändåså kravla mig upp 07.15 idag! :) Fint!

Ska fixa resten utav håret idag, sen tänkte jag minsann flörta med min majs å se fall hon har tid att kapa av håret nån dag :) Majsen fall du läser detta, har du tid snart?! :)

Hjärtat ligger i sängen och "månar" sig som han så vackert kallar det. Imorgon firar vi dessutom ett år! Haha, har det redan gått ett år sen jag satt i hans soffa och vi disskuterade hurvida vi skulle vara ihop eller inte? :P Hursom så har detta året gått riktigt fort! Men jag klagar inte, har varit det bästa året på länge :)

Hur ska vi fira detta då? Eftersom att han jobbar kväll imorgon så firar vi det idag. Vi firar det genom att kolla på när hans absoluta älskling (förlåt, men du är nästan lite besatt) Zlatan spelar ikväll. Eller ah det är väl hela deras lag Milan dock, men han kollar nog mest för att Zlatan är med. Jag klagar inte, jag har lärt mig en massa om fotboll, att alla spelare är värdelösa! jag vet inte hur många gånger jag sagt de om både den ena å andra spelaren. För att sammanfatta vad jag tycker/tänker å allt såntdär om fotboll så älskar jag det! Det är nämligen på detta viset att jag ligger i hans knä å han kliar mig på ryggen under hela matchen! Man kan inte göra annat än att älska fotboll då! ;)

Nu ska jag åka, hjärtat har kravlat sig upp för att köra mig! Jag älskar dig, vet du det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0