Ledig.


     2010-09-11 | 11:41:11


                      
Idag är du ledig, hemma med mig heeela dagen! Tänka sig så mysigt, tror dock att du hellre hade jobbat :P Nu ska vi snart börja med dagens sysslor som kommer bestå utav träning och efter det så blire mys. Lite inköp måste göras. Tänker dessutom tvinga dig att fixa mitt hår idag ;) Kanske tar vi oss en cykeltur senare? Det spelar ingen större roll vad jag gör när jag är med dig, för mig är det speciellt att bara vara med dig. Att få vara nära dig.

Nu pratar du med mig vilket gör det lite svårt för mig att koncentrera mig. Hursom, jag gillar när du är ledig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0