4212.


     2011-04-18 | 11:01:55

När vi kom i fredagsnatt/lördag morgon var det problem med vårat rum, det var dubbelbokat och det innebar att vi fick ta ett annat sålänge.

Nog för att jag varit med om ett och annat vad gäller hotellrum, men detta platsar på "topp tre" listan utan problem. För det första så luktade det konstigt (och de flesta vet nog att jag är ganska "känslig" vad gäller äckliga dofter), det var litet, smutsigt och inte alls vad man hade förväntat sig. Dessutom fick jag sova på en tältsäng, modell exklusiv iofs men njääeee...

Under lördagen fick vi ett nytt rum (det rummet vi skulle haft från början) och en kolosal glädje infann sig i min kropp minst sagt! :) Ett riktigt fint rum! Rymligt, 2 balkonger varav en har tillgång till en pool, 2 toaletter varav en har badkar, vardagsrum och det bästa utav allt.. Alla har varsin säng! Tummen upp :)

Fast det är ju klart det finns ju alltid nackdelar, eller kanske inte alltid men ofta, likaså gäller det nu.. Ifall vi tyckte att vårat rum låg långt bort innan så bor vi ännu längre bort nu, dessutom med en trappa ner till ingången och med en invalid medressenär (Lasse) kan det bli lite jobbigt kanske.

Men man ska ju alltid försöka se saker positivt så.. Det kunde ju ha varit värre ;) 

                                
                      
                                  
                               

Sådär.. Nu vet ni hur jag/vi bor denna veckan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0