AjAjAj.


     2011-04-15 | 07:18:38


Shit, detta är varken mänskligt eller tillåtet för jisses säger jag bara, J I S S E S!!! Igår spenderade jag några timmar med världens underbaraste Majs, vi gjorde en liten resa tillbaka i tiden med att besöka studio aktiv och körde ett combatpass. OM det känns idag!!!!!

Fast jag klagar inte, okej lite kanske, men det är helt klart värt smärtan i armarna :) Jag längtar redan tills nästa gång så jag ska göra mitt yttersta så att du blir läkt Majsen!

Vet inte hur jag ska avsluta detta på ett bra sätt, jag skulle kunna fortsätta i en evighet känns det som.. Men jag får nog säga att dagen igår var en utav dem bättre :) Mer Majs och combat till folket/mig! Adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0