2011-04-21 | 17:02:25

Jag känner för att gråta
en massa känslor inom mig.
Endel starkare än andra
de som handlar om dig är starka.

När jag tänker på dig
bränner det bakom mina ögon.
Jag saknar dig något fruktansvärt
det gör ont i mig.

Jag vill bara vara i din famn
helst redan igår.
Att tänka på annat är omöjligt
jag vill bara vara hos dig nu.

När mobilen plingar till
gör hjärtat volter.
Jag kan vara dålig på att höra av mig
men saknaden är förbannat jobbig.

Tårarna rinner
nu vill jag åka hem.
Jag vill inte vara utan dig mer
jag fungerar inte då.

Jag älskar dig
hejdlöst mycket och mer för varje dag.
Du är mitt allt
och det absolut bästa som hänt mig någonsin.

Jag saknar dig
förbannat mycket.
Imorgon är jag äntligen hos dig igen
och jag kommer aldrig lämna dig.

Du är bäst
du är min pusselbit.
Allt är komplett
och det var du som fattades.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0