Sol.


     2011-04-24 | 09:00:04

Godmorgon vänner! Hoppas att ni sovít gott för det har jag :) Eller relativt ändå, när jag klev upp innan kändes det som att någon hade boxat mig 37 gånger i bröstkorgen för satan i gatan vad ont det gjorde.

Snart ska man bege sig ut i det härliga vädret för att jobba på brännan :) Pilla i sig lite frukost först som tyvärr går sådär.. Hej illamående! :( Inte helt okej menmen...

Sen ikväll ska den nya grillen invigas, jag får väl återkomma med en sammanfattning om hur det gick ;)


Det hade inte varit fel med denna uteplatsen idag ;)
Fast å andra sidan..
Jag är hellre hemma i Sverige utan denna uteplatsen och "chillar" med älsklingen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0