Suck.


     2011-04-29 | 11:30:00

                                                              bilden kommer från google.

Just nu står jag säkert i något provbås och förbannar hela världen inklusive mig själv, min kropp, mitt utseende ALLT!!

Jag tycker säkert också att allt är bra orättvist, varför ska saker passa på andra men inte på mig. Jag kommer garanterat att känna mig mobbad också. Att gå runt i affärer själv är ungefär som äta själv på en restaurang, eller gå på bio själv. Det är några saker som jag ALDRIG skulle göra.

Men nu vid närmare eftertanke, kan jag gå runt i affärer själv så kan jag säkerligen sätta mig och äta själv också! Skulle kunna skriva ett stoooort plakat med blinkade neon lampor "här sitter jag alldeles ensam och är mobbad!!"

Ni hör själva vilken underbar dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0