24 år.


     2011-08-30 | 09:05:59

Bättre sent än aldrig.. I lördags firade vi att jag fyllde 24.Det var inget stort kalas, men ack så minnesvärt. De personerna som var med förgyllde verkligen min dag/kväll/natt och det betydde/betyder oerhört mycket att ni ville fira min dag tillsammans med mig.
Tack så jättemycket för allt
! ♥






Å nu lite "info" om kvällen..

Medverkande:
Jag, Jenny, Micke, Linus, Johan och Alice. Mamma, Lasse och Oskar kom lite senare men innan utgång :)
Presenter: Två flaskor vin - bakbok - handduk - En flaska sourz - Ett halsband - En ring - En t-shirt - Teckning - Ballong. 
Bjöds på: Välkomstdrink (Baileys glassdrink), Mat (klyftpotatis, kycklingfile, tzatsiki), Efterrätt (sockerkaka med vaniljsås och jordgubbar), Fiskedamm.
Utgång: Harrys, alldeles för dyr taxi ner till stan, piss-väder (regn), Komplimanger, Drinkar, Sång, Dans, Skratt, Trasig ölflaska, En trögfattad scout, Nattmat, Taxi hem ala thailand-körning.

Summan av kardemumman: En helt oförglömlig kväll som jag inte kan beskriva med ord riktigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0