Biljetter.


     2011-08-31 | 12:48:17

Idag ska jag ut i arbetslivet och testa på hur det är att jobba. Va ju ett tag sedan sist om man säger så.. Men det ska faktiskt bli roligt, å ännu roligare nu eftersom att jag har några saker att verkligen spara till :D

Dels är det ju körkortet men också Thailandsresan som vi (jag, micke, jenny och linus) sticker iväg på den 20 februari :) Längtar redan som en tok!! Ska bli så skönt att få lite sol och värme. Sjukt roligt kommer det bli garanterat!

Nu ska jag leta reda på lite mat och ladda inför "jobb-debuten" ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0