Dagen innan måndag.


     2011-08-21 | 23:35:07

Snart ska jag hoppa ner i sängen och snicksnacka lite med JB om hurvida han vill kasta grus i mina ögon eller inte. De senaste kvällarna har han minsann inte haft några som helst problem med att kasta grus. Har knappt hunnit slänga huvudet på kudden innan jag somnat! Skönt iofs ;)

Imorgon är det fullspäckat på schemat men jag hoppas på att kunna klämma in en liiiiten lucka för att öva på mina förarkunskaper. Sen blir det gymmet med mami :) Step, x-fit och aerobic. Fråga mig inte hur jag ska orka det men inget är ju omöjligt. Å fixar jag det, så fixar jag nog att klämma in ett till "tre-pass" i veckan :) Å en å annan solning.

Har jag förresten berättat att jag höll på att klämmas ihjäl förrförra gången jag va och solade?! Kan meddela att det inte alls är lika avkopplande att sola längre, men som jag sagt tidigare, vill man vara fin får man lida pin ;) Å att ligga som en stelpinne i 25 minuter och hinna gå igenom arvs-listan 72 gånger blir ganska enkelt då. Jag menar, jag dör ju iaf lite brun?....


"Gammal som gatan" bild så Majsen du behöver INTE vara orolig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0