Glad.


     2011-08-20 | 10:46:00

                   

Ska strax åka ner till gymmet med mami och rulla på höfterna som aldrig förr :) För vet ni vad? All min träning har gett resultat. Det upptäckte jag innan idag när jag testade min klänning som jag ska ha på mitt kalas. Den sitter som ett smäck! Å inte sitter den lika hårt som när jag köpte den så.. INGEN ÄR GLADARE ÄN JAG IDAG!

Det enda problem som infinner sig nu är att jag känner för att träna ännu mera :P Nu jäklar, jag ska bannemej nå den där toppformen/drömkroppen som jag strävar efter. Om det betyder att jag kommer gråta floder över träningsvärk, eller spy utav ren utmattning så ska jag kämpa ännu mera :D Såhär taggad har jag nog aldrig varit. Men jag klagar inte, snarare tvärtom. Trots att siffrorna på vågen visar uppåt, mår jag bättre än nånisin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0